Thursday, December 18, 2008

Moşul te ajută să faci cadouri


Bine te-am găsit, om frumos.

Nu te teme de criza asta mondială despre care se vorbeşte peste tot. Există bine în lume, şi în fiecare.

Gândeşte-te la cei dragi şi la bucuria Sărbătorilor de Crăciun. Fă-i să simtă că sunt iubiţi şi că au pe cineva acolo lângă ei.

Dacă vrei să îţi exprimi dragostea şi printr-un cadou, vreau să te ajut să afli exact ce îşi doreşte.

Dacă încă nu ştii ce i-ar aduce bucurie de Crăciun unei persoane apropiate, trimite-mi un mail la adresa
aicimoscraciun at gmail punct com. Eu voi suna, voi spune cine sunt şi voi afla chiar de la ei ce îşi doresc. Apoi îţi transmit ţie.

Grăbeşte-te, mai sunt doar câteva zile! Şi spune-le şi altora, poate nici ei nu s-au descurcat cu cadourile.

[later edit] Va rog sa imi spuneti neaparat numele persoanei

10 comments:

  1. Hahaha.

    S-ar putea sa iti dau un mail, MOSULE!

    ReplyDelete
  2. Bag seama ca tu cauti nr de tel ale fomeilor

    ReplyDelete
  3. Se glumeste prin lume ca stiu unde stau toate fetitele rele.

    ReplyDelete
  4. Te-am prins!
    Esti un mos pervers cu pete albe pe costum.

    ReplyDelete
  5. mosule, scrie mi o poveste din lumea ta. o sa o impart in lumea mea. ioana.

    ReplyDelete
  6. Wow...
    Interesantă idee :)

    ReplyDelete
  7. Moshule :X
    Te adoram si sa nu ne uitzi :X

    ReplyDelete
  8. Hai mosule ca mai sunt 3 luni pune-te pe treaba si apropo ... vreu si o felicitare

    ReplyDelete
  9. Many Santa Claus songs and new Christmas songs are out there waiting to be heard!

    ReplyDelete